Mutiara Kata

Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.

Monday, February 18, 2013

Dapat Duit Dengan Survey




Alhamdulillah, dapat juga akhirnya walaupun  lambat. Baru-baru ni aku dapat cek hasil dari menyertai program survey di Internet. Ingatkan program spam, rupa-rupanya memang betul dapat duit. Walaupun agak lambat tetapi survey yang aku sertai ini memang boleh buat duit. Namun begitu kita juga perlu berhati-hati apabila ingin menyertai sesuatu program yang menawarkan duit di internet ini. Maklumlah sekarang ini pelbagai program yang menawarkan wang segera untuk cepat kaya. Akhirnya terbukti program itu spam. Jadi berhati-hati dan buat sedikit pencarian di internet untuk memastikan program itu betul atau tidak.

Untuk program survey yang aku sertai ini memang betul dapat duit. Survey akan dihantar melalui email dan antara survey yang dihantar adalah berkaitan dengan barangan elektornik, perubatan, perumahan dan makanan. Setiap survey yang kita jawab akan diberi point untuk dikumpulkan sehingga mencapai 1000 mata , barulah dapat ditukar kepada duit, 1000 mata bersamaan USD50. Cek akan dihantar kepada kita setelah ditukar kepada RM. Sesiapa yang ingin menyertai program ini bolehlah hantar email kepada saya.

No comments:

Post a Comment

Komen la apa yang patut. Kalau suka "LIKE". Thanx

~This Page Best view with Firefox n Chrome~